איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

בלוג מניקור


ברוכות הבאות אל הבלוג החדש שלי, בלוג מניקור, לקים, כל מה שקשור בטיפוח ציפורניים: קישוט ציפורניים וטיפוח הידיים. מוכנות לצאת לדרך?
אמנם הוא חדש בסביבה, אבל בקרוב ימלא בלוג מניקור שלל טיפים לטיפוח ציפורניים, מדריכי מניקור, סקירת לקים ומוצרים, צבעים לעונה, שילובים ואופנות.
היום כבר מקובל להתהדר במניקור נוצץ, מניקור מבריק שיצא הרגע מסלון הטיפוח, או לק מבריק שמרחת בעצמך. כך או כך, לק הוא בהחלט פריט אופנתי בבחינת ה "מאסט" מבחינתי.
תיקים, שעונים, תכשיטים, משקפי שמש, צעיפים – כל אלו אקססוריז חביבים ונחוצים. אבל כל האקססוריז שבעולם יראו תלושים בלי מניקור חלק ומושלם על הציפורניים, לא משנה באיזה צבע, אבל שייראה טוב.
אז בדיוק בשביל זה אני כאן.
אלך מה תוכלו לקרוא כאן? על צבעים חדשים, חדשות מתחום לקים וטיפוח הידיים, סקירת אביזרי מניקור וכלי טיפוח לציפורן, לקים כמובן, סדרות של צבעים וגוונים, תמונות של לקים מוצלחים בעיני והמון טיפים.
איך למרוח לק בצורה נכונה, איך לשמור על הלק מבריק, איך לטפח את הידיים ולשמור על הציפורניים, קישוטי ציפורניים מיוחדים ועוד.
אז שילפו פצירות, אנחנו מתחילות.
מניקור
Continue reading...
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada