איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום שני, 13 בדצמבר 2010

לקים חדשים של ג'ייד


היום קיבלתי לק חדש של ג'ייד בצבע חום שוקולד – בהיר. יש לו תת גוון בצבע שזיף, מה שלא אהוב עליי במיוחד, אבל עם שכבה שנייה הוא אינו מורגש ונראה מאוד יפה! היות ובמילא הסתובבתי בקניון, שקעתי במחשבה מעמיקה על מניקור מסעיר להיום, החלטתי לחפש לו לק ירוק תואם מבחינת הגוון. יצאתי לשוטט.
בסופרפארם נמכרו לקים של ג'ייד במחיר 50 שקלים, במבצע של 1+1 או 40% הנחה על לק אחד. לעומת זאת במשביר לצרכן נמכרו אותם לקים של ג'ייד ב 20 שקלים, בלי מבצעים ובלי הנחות, פשוט במחיר של בקבוקון לק של לייף.
לא את כל הצבעים שרציתי מצאתי במקום אחד, ולכן פיצלתי את הקנייה: קניתי במשביר לצרכן 2 לקים מקסימים של ג'ייד, האחד ממשפחת הסגולים והשני חום ברונזה עם גימור נצנצי, אשר בשכבה שלישית (כן, זה קצת הרבה) הפך להיות אטום וברונזי, ולא נראה כמו גליטר שקפקף. ברגע שהלק הזה אטום הוא פשוט מדהים.
בסופרפארם ניצלתי את 40 אחוז ההנחה כדי לקנות לק של ג'ייד בגוון תכלת בהיר מאוד, כמעט לבן, אך קרמי ואטום.
בחנות אחרת זיהיתי לק אדום תות בהיר, שפשוט לא יכולתי לעמוד בפניו. אז עכשיו אני כאן, עם לק תות בהיר על הציפורניים, שבקרוב ישולב עם לק תכלת קרמי חלומי, ואני אהיה מאוד מרוצה. בקרוב התמונות.
מבצע לקים בסופרפארם חנוכה 2010
מניקור
Continue reading...

יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

מבצע לקים בסופרפארם חנוכה 2010


אין לי מושג עד מתי נמשך המבצע הזה, אבל זה מה שקלטו עיני בביקור תמים בסופרפארם השבוע:
אתמול קפצתי לסופרפארם לבחור לקים מעניינים. האמת היא, שלא קפצתי, אלא יותר כמו השתקעתי.
זה התחיל בארוחת ערב מצוינת עם חברה, סיבוב בקניון וקניית כמה פריטים "הכרחיים" ממש, כמו טרנינג, טייץ אפור (כן, עוד אחד, שיהיה) וקפיצה קטנה לחו"ל. כלומר, לסופרפארם.
שם חיפשתי, כמעט לשווא, אחר שמפו וקרם רחצה שלא נוסו על בע"ח, ונחרדתי לגלות שכמעט אין כאלה, אף לא בין כל השמות המפורסמים, הגדולים והידועים שאנחנו כל כך אוהבות לקנות, להריח וכמובן להשתמש בהם. אז מה קורה לכל האנשים בעולם, מה הם השתגעו? איזו הצדקה יש לנסות מוצרי קוסמטיקה על בעלי חיים? מה זה, תרופה מצילת חיים או משהו כזה?
אחרי שהצלחתי לבחור משהו, אגב – הזוכים בתואר "נושאים את סמל הארנב" מבחינתי, כלומר, מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, היו של לייף, קרמה, נקה 7 וסליחה למי ששכחתי.
בסיבוב פגשתי מבצע לקים מגניב מאוד והשתקעתי בו.
לקים של לוריאל בסופרפארם כרגע במבצע של 1+1, לקים של רבלון במבצע 1+1 כרגע, למעט סוגים מסוימים. לקים של סאלי הנסון ב 25% הנחה, לקים של ג'ייד במבצע 1+1 או 40% הנחה על לק אחד.
החלטתי להתרחק הפעם מכל מיני לקים כחולים, ירוקים וזהובים – חומים למיניהם שאיפיינו את הציפורניים שלי בקיץ. לקראת הסתיו השתלטו על המדפים הפרטיים שלי לקים בגווני חום בורדו, סגול עמוק, ירוק כהה וכחול נחושתי.
על מדפי הסופרפארם מצאתי לקים בגוונים בהירים מדי לטעמי נכון לרגע זה, ירוקים בהירים, תכלת פסטליים, כתומים וורודים בוהקים מדי ובהירים מדי למצב רוחי כרגע, או למצב השמיים.
מה כן מצאתי? לק מקסים של ג'ייד בגוון חום – נחושת עמוק, מאוד חורפי ומיוחד.
לק אדום כתום עמוק ומעניין של לוריאל, לק ורוד בהיר דומיננטי ועמוק של לוריאל, לק בגוון אפרסק עמוק נוצץ של רבלון, וגוון דומה אצל סאלי הנסון, לק סגול-חום כהה של לוריאל, ובטח שכחתי משהו.
חיפשתי, לשווא, לק ירוק - חום כהה נוצץ, עם עומק נחושתי. לשווא, לשווא. אולי זה עוד יקרה. מחר אשוטט ואחפש, וכשאמצא, אספר כמובן.
בלוג מניקור
לקים
Continue reading...
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada