איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

לק ג'ולס של ג'ייד


מדובר בגוון לק גליטר מיוחד, הבסיס ברונזה שקוף, הנצנצים גדולים מאוד בצבע כסף, אליהם חוברים נצנצים זעירים וכמעט שאינם מורגשים, בגוון ברונזה זהב. התוצאה היא לק גליטר גוון עמוק ומיוחד, מתאים לכל משפחת החומים על גווניה למי שרוצה להתפרע, זה כולל גם כתומים, ורודים, אדומים. אבל אני מעדיפה לק כזה על גוון טבעי ככל האפשר, מכיון שהצבע המיוחד שלו הוא שעושה את כל היופי.
ניסיתי למרוח את הלק ישירות על הציפורן וזה היה נראה מקסים. מעט שקוף גם לאחר שתי שכבות, ולכן ניסיתי כל מיני בסיסים שיעמיקו את מראה הלק ויאפשרו לו להוציא החוצה את התכונות הטובות ביותר שלו.
על גוון חום הלק היה נראה מזעזע למדי, על גוון ירוק עמוק קיבל לק זה משמעות חדשה לחיים. אף כי מעט נועזת מדי. בכל זאת, רציתי לשמר את הגוון הטבעי של הלק הזה, שבעטיו בכלל רכשתי אותו מלכתחילה.
ניסיתי את הלק על בסיסי ניוד, גוון חום בהיר וגוון קרם אוף-וויט, אך התוצאה הייתה אטומה מדי במקרה הראשון וכבדה, ובהירה מדי במקרה השני.
מה שלא עשיתי עם לק זה, תמיד העדפתי את איך שהוא נראה במריחה ישירה על הציפורן ולא בשכבות. הדבר היחיד שהפריע לי הוא שכדי להשיג אטימות של הלק צריך 3 שכבות, וגם אז רואים את בגוון הטבעי של הציפורן, ובמקרה שלי חשבתי כי ניתן לשפר אותו.
באותו רגע נפל לי האסימון, ומרחתי על כל הציפורניים לק ורוד בהיר מאוד, מסוג הבסיסים שהיו מתאימים לפרנץ מניקור סופר עדין. זה עשה את העבודה! מעליו מרחתי 2 שכבות של לק ג'ולס של ג'ייד והתוצאה הייתה מדהימה: כמו תכשיטים קטנים על הציפורניים, בצפיפות וגוון מרשימים, הצבע לא חזק מדי, לא בולט ולא רועש. שום דבר בשילוב הזה לא היה "יותר מדי", פשוט מקסים. תת גון קל ביותר של ורדרד הפך את מראה הלק לברונזה עשיר ומנצנץ, ואני צוהלת.
קראו עוד על מניקור, פוסט אחרון: מייבלין מיני קולורמה פיצ' קוקטייל
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada