איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום שני, 31 באוקטובר 2011

מניקור לשיפור מצב הרוח


בשביל מה למרוח לקים או לצאת לעשות מניקור חדש? כמובן בשביל היופי, טיפוח הציפורניים וההרגשה הכללית. דגש על ההרגשה הכללית. המראה והטיפוח חשובים לנו, אבל גם איך שאנחנו מרגישות משפיע על כל היום שלנו, ומריחת לק יכולה להיות בגדר ריפוי בעיסוק מהמעלה הראשונה, במיוחד עם יוצא מניקור מוצלח שגם מצדיק את העבודה וההשקעה הכרוכה בו.
נתחיל בזה שהיה לי בוקר לא מגניב בכלל. ערב רב של הסתבכויות משעשעות אך מרגיזות מלוות בלא פחות משרשרת טעויות, שלא הייתה מביישת אף קומדיה בינלאומית. אותי זה לא שעשע בכלל, לעומת זאת. זה פשוט איים להרוס לי את הבוקר. תוסיפו לתערובת הזו כמה אנשים מעצבנים שפגשתי בדרך וקבלו אותי חוזרת הביתה טעונת סממנים ראשונים של מה שנראה כמו דיכי קל אך הולך ומתפתח.
אירועים כאלה שגורמים לך להרגיש: זהו, נהרס לי הבוקר, הלך היום, עכשיו כל היום הזה ייראה ככה.
כאישה אופטימית במיוחד, החלטתי להוציא ת'מיץ ללימונים האלה, ולהפכם מיידית ללימונדה מהסוג המשובח ביותר.
החלטתי לעשות ההפך. החלטתי שדווקא היום הזה, שהתחיל כה גרוע, יהיה היום הנפלא והמאושר ביותר בכל השבוע הזה. אתן יודעות, הכל בראש וכל זה.
החלטתי שאף אחד מהאנשים שאני לא מכירה או לא מחבבת שפגשתי הבוקר לא יקבלו את התענוג שבלהרוס לי אותו, לקחתי ארבע נשימות וכוס קפה והלכתי לבחור לקים.
מהמדף שלי. עברתי על כולם ומרחתי לי מניקור מושקע ומושלם, ככה בשביל להתחיל את היום טוב יותר.
מצבי מעט השתפר, במיוחד לאחר שיחה דחופה עם החברה הכי טובה, שלאחריה יצאתי החוצה עטויה במיטב הבגדים ועם מניקור חדש ונוצץ על הציפורניים, והלכתי לקנות לעצמי כמה חולצות חורף חדשות. לכל חולצה התאמתי גם קניית לק חדש, שהיא לא תרגיש בודדה. אף חישבתי וחשבתי על לקים קיימים אצלי בבית כדי להחליט מראש על שילובים. הקניות נערכו די בזריזות, בלי הרבה מריחות זמן ובלי קיטורים, והצלחתי לחזור הביתה שמחה ורגועה, מוקדם יחסית. להתיישב ליום של עבודה ופגישות מתוך החלטה מודעת ומעצימה, שהיום הזה, בפקודה, הולך להיות מושלם.
קראו על כל הלקים האחרונים שלי, מניקור חדש וישן, ואת הפוסט האחרון: לק דרים קאסל ג'ייד
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada