איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

Dream castle לק של ג'ייד


את דרים קאסל של ג'ייד, לק זוהר ומבריק, ללא נצנצים גדולים ובמראה מעט פנינתי, קניתי בשנייה שהעיניים שלי נחו עליו. הוא פשוט קסום, כמו השם לשו. הגוון משתנה, אפור-כסוף-חום-קרמי, כל פעם שמסתכלים עליו הוא נראה אחרת. פשוט מקסים.
חשבתי להשתמש בו בתור בסיס עבור לק גליטר כלשהו, ומייד הבנתי שחבל עליו. הוא פשוט מדהים כפי שהוא וחבל להרוס ולכסות על הלק הזה עם לקים אחרים. הייעוד של הלק הזה הוא להיראות, ובגדול.
שתי שכבות של לק והייתי מוכנה, מי שמתעקשת על שלוש שכבות יכולה לנסות, הוא מאוד מיוחד והגוון שלו משתנה גם לפי מספר השכבות, ומזויות שונות הלק הזה נראה אחרת כל פעם, וכמובן בתאורה שונה.
ממש מדליק.
אחרי כמה ימים החלטתי לשלב אותו עם לק נוסף, ובחרתי בלק רוז ברת' של ג'ייד, בגוון ורוד בהיר מיוחד וקרמי. לא ורוד חיור, אלא ורוד עם נוכחות ומשמעות, אך עדין ובהיר.
מרחתי לק דרים קאסל על הציפורניים של יד שמאל, ללא האצבע. את הציפורן של האצבע מרחתי בלק רוז ברת' של ג'ייד, הורוד. ביד שמאל עשיתי מניקור הפוך: מרחתי על כל הציפורניים לק רוז ברת' של ג'ייד, חוץ מאשר על האצבע. על הציפורן של האצבע הימינית מרחתי לק דרים קאסל. התוצאה הייתה חורפית, מעניינת, מגוונת ויפה לעין. הצבעים הללו השתלבו טוב יחד ויצרו משחק מניקור מעניין, מהסוג שאני אוהבת. אני יכולה בקלות ללכת עם שילובי לקים כאלה למשך שבוע בלי להשתעמם, אם הם לא היו יורדים ונסוגים מהקצוות, מה שאני שונאת. אבל השילובים הללו מאפשרים לי ללבוש לקים יותר מיומיים ואפילו שלושה, ואז להתחדש עם מניקור אחד ומגוון.
קראו גם על לק ג'ולס של גייד ועל לקים באשר הם.
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada