איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום ראשון, 30 בינואר 2011

לק מבושם של רבלון


ואו, איזו חגיגה. לק מבושם של רבלון זה בדיוק מה שהייתי צריכה היום. ועכשיו אני מחלקת לכן את האינפורמציה הזו, ולגמרי בחינם, כדי שלא רק אני, אלא כולנו יחד- נוכל להסתובב בעולם לא רק מרוחות לק בוהק ומבריק למרחקים, אלא גם ריחני! אוהו, אהבתי.
לקים עם בושם של רבלון, זה הולך ככה: מורחים לק צבעוני ויפה, מחכים שיתייבש, ולאחר הייבוש- הפתעה, לק ריחני שמשאיר עקבות ניחוח בושם נעים.
לשאלתי את בנזוגי, אמה דעתך על לק מבושם זה שמרחתי הבוקר, הוא לא היסס וענה בחוצפתו: ואו, לק בריח של לק. אבל מה הם מבינים, נכון? למען האמת, לק מבושם של רבלון אינו בריח לק, כי אם בריח בושם נעים, שלמרבה הפלא אינו מתנדף מהר כפי שהייתן חושבות.
בואו נאמר שהספקתי להתקלח, לרחוץ כלים ולשטוף ידיים כמה פעמים מאז מרחתי את הלק המבושם הזה, ועדיין, כל פעם שאני מזיזה את הידיים על ההגה או על המקלדת, שינה התרחשות ניחוחית באוויר. מוזר, ונעים למדי.
שני לקים מבושמים של רבלון שהטרחתי עצמי לקנות, ושמחתי על הטרחה הזו בדיעבד: האחד ירקרק זהוב, והשני סגול מאוד, בוהק וצבעוני. פשוט מקסים. בניחות שונים זה מזה, למיטב מה שהספקתי להבחין. לא ניסיתי את שני הלקים הללו ביחד על הציפורניים, לכן קשה לי להשוות, אבל נראה לי שהירוק בעל ניחוח פירותי יותר, והסגול פרחוני יותר. אולי אני סתם מדמיינת ויש לשני הלקים ריח זהה. גם יכול להיות.
בכל אופן, אהבתי, רשמתי ויש לי כל כוונה להמשיך למרוח לקים מבושמים, הלוואי שיצאו עוד הרבה כאלה, גם יפים וגם מריחים טוב. נחת.
essie little brown dress
מניקור
Continue reading...

יום רביעי, 26 בינואר 2011

לק להיום: Essie little brown dress


לק מדהים של אסי שנקרא ממש כפי שאתן רואות, שמלה חומה קטנה... רוצה לאמר, החום הוא השחור ה (כבר לא) חדש.
את הלק הזה של אסי הזמנתי מאיביי והוא עלה לי 4 דולר בדיוק, הוא לק בצבע חום עמוק, קרמי עם ברק מהמם. לק בגוון חום כהה, עמוק כמו שוקולד, בלי קישקושים ושטויות של תת גוון אדום, סגול או שיזף, בלי זהב ובלי גליטר, בלי גוונים ירוקים או ברונזיים. פשוט לק שוקולד.
עכשיו השאלה הנשאלת היא, כמה זמן יחזיק לק אצלי במדף בצורתו המקורית. כלומר, כמה זמן יעבור עד שאתחיל לערבב אותו עם שאר ירקות, כלומר גוונים ירוקים, זהובים, שיזפים וכל תתי הגוון שעליהם התלוננתי בדיוק לפני שנייה?
בעיקרון אין לי כוונות מרחיקות לכת שכאלה, לגביו. לפחות לא כרגע.
אך בגבור החורף ובחלוף השבועות, ובמיוחד ברגע שיעמום לקים מרוטי עצבים, אין לדעת מה אעשה עם לק זה, באמת שאין לדעת. האם הוא יישאר בצורתו המקורית? מי יודע.
לפי דעתי בכל מקרה הטקסטורה המשובחת של כל לק שיהיה הנה עניין זמני לחלוטין. אם כך, לפני שהלק מתעבה, מתפוגג או מתייבש לבלי היכר, כבר עדיף לערבב אותו עם משהו, לא?
את הלק הזה אני משאירה כפי שהוא, ומתפנה לחפש לי לק ורוד- אפרסק שימרי רטרו, ראוי לשמו.
ואעדכן לאחר המציאה. ביי בנתיים. 
עירבוב גווני לקים להיום
מניקור
Continue reading...
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada