איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום שני, 25 באפריל 2011

בוקי, תביא חיבוקי - מייבש לק מושלם


מייבש לק הכי טוב שיש, נקודה. בלי טיפת פלצנות, בבקבוק פשוט מאוד, בלי עיצובים וציורים וגוונים נסתרים, בלי אג'נדות חבויות וללא מחיר גורד שחקים. מייבש לק של בוקי סטייל שעולה 30 שקלים פשוט עושה את העבודה הכי חשובה מבחינתי: מייבש לק מהיר!
מייבש לק מהיר של בוקי סטייל נמרח בקלות, מתייבש ומייבש באמת במהירות, ויש לו עוד כמה יתרונות חוץ מהמחיר הנוח.
הוא מחליק ומבריק את הלק, מטשטש אפילו פגמים קטנים שנוצרו בעת המריחה. לעומת זאת הוא לא מוסיף, לדעתי, ברק לצבעי המט, מה שלא הורס למי שאוהבת לקים בגימור מט. גימור מט שנוא עליי באופן אישי.
אני יכולה להתפרע עם לקים בצבעים מטורפים, טקסטורות וגוונים ואף שילובי צבעים בין הציפורניים, אבל לק מבחינתי צריך להיות נשי. אני לא אוהבת גליטרים וצבעי פנינה, אבל מניקור מבריק זה מאסט מבחינתי.
לק עם ברק, לא פחות מזה.
מייבש לק של בוקי שומר על הברק הזה, אבל לא יהפוך במטה קסם לק ללא ברק, ללק מבריק ומרשים. הוא לא קוסם, כן? אבל הוא מייבש לק מאוד מהר, וזה מה שהכי חשוב. כי כמה זמן אנחנו יכולות לשבת ולחכות ולא לעשות כלום ובלי לגעת בשום דבר? מה, אנחנו בעונש? בסך הכל רוצות לחדש את מראה הציפורניים שלנו אחת לשבוע, או ליומיים...
מייבש לק מהיר – איך משתמשים? מורחים לק, ממתינים 2 דקות ולאחר מכן מורחים שכבה דקה של מייבש לק, ממתינים עוד 3 דקות לייבוש מלא, וזהו זה. אין סימנים של הכרית על הלק, אין מריחות וקמטוטים, ואפשר לחזור לפעילות תקינה, כלומר להתפעל מהלק המקסים שלך. ייבוש נעים.  
Continue reading...

יום שלישי, 12 באפריל 2011

מה נעשה עם כל הלקים שלנו?


אתן יודעות איך זה הולך, יותר מדי לקים במגירה, במדפים ועל השולחן. יותר מדי לקים שאנו לא עושות בהם שימוש.
המון גוונים שחשבנו לפני שנה שהם שיא הקוליות, כליל היופי, פשוט מושלמים. אחרי מריחה אחת לא בדיוק הבנו למה חשבנו ככה או למה קנינו אותם, ודילגנו הלאה.
מה עושים עם כל בקבוקוני הלקים הללו? כמה אפשר לאגור? מה, אנחנו חנות לקים? או אולי נפתח תערוכת גוונים חורף 2010 של עצמנו? יכול להיות רעיון נחמד, לא בטוח שמישהו יגיע. אבל באינטרנט אולי דווקא כן.
מה אפשר לעשות עם לקים עודפים, מיותרים, לא משומשים או מעט משומשים שברשותנו? למכור אותם, כמובן. אפשר למכור לקים ברשת, כאלה שלא נעשה בהם שימוש, או להתחלף עם לקים של מצבעות ציפורניים אחרות ברשת, וואלה לא חסר.
ככה לפחות נזכה בלקים חדשים, שהרי הלק מהקולקציה שעברה שלא מסתדר לך עם שום אאוטפיט ואת באופן כללי חוטפת דיכאון רק מלחשוב על איך הוא ייראה על הציפורניים שלך – הוא כידוע האוצר של מישהי אחרת. לק הקסמים שהיא חיכתה לו כל העונה.
מה עוד אפשר לעשות עם לקים שאנו לא משתמשות בהם? לערבב אותם, כמובן, בדיוק כמו שאני אוהבת. אם יש לי חצי בקבוקון וחצי בקבוקון, אני חופשי מערבבת אותם יחד, שני לקים ליצירת גוון חדש אחד, שאולי ירגש אותי במידה רבה יותר משהצליח כל לק כזה לעשות לבדו.
כמובן שמי שיש לה ילדות, אחייניות או בנות דוד קטנות יכולה להעביר להן לקים למשחק הן תמיד ישמחו מאוד, ואמא שלהן כנראה פחות.
מניקור החתונה שלי
לקים
Continue reading...

יום חמישי, 7 באפריל 2011

ואל תגעי בכלום! מניקור החתונה שלי


מאז המניקור הראשון שלי ועד מניקור החתונה, עברו הרבה לקים במדפים שלי.
את יום החתונה שלי, אי שם בעבר, פתחתי בארוחת בוקר עם חברות, איך לא. מייד לאחריו ארגנתי תיק עם כל מיני שמונצס לחתונה, ועוד תיק לירח דבש שאליו נסענו למחרת. אחר כך עוד תיק למלון שאחרי החתונה.
או אז הלכנו לעשות מניקור כלות. כמה שזה היה מושלם, אין לתאר.
השמלה חיכתה לי אצל הספר והמאפר שלי. התור היה, נדמה לי בסביבות 13:00 או 14:00 בצהריים, מניקור קבענו ל 12.
בילינו דקה בלבחור לי לק וסגנון, הרי ידעתי בדיוק מה אני רוצה, ועוד חצי שעה לבחור לקים לכל החברות המלוות, שושבינות מהסרטים.
בחרתי פרנץ' מניקור, אלא מה. פרנץ' מניקור בגוון בצבע בסיס ורוד עם גוון הנוטה לאפרסק ומעניק לצבע הוורוד גוון עמוק וחם יותר. הפרנץ' היה לבן כמובן ולסיום הודבקו, ברוב הדר, יהלומים בצורת פרח על הציפורן של האצבע המיועדת לטבעת.
זה היה כל כך יפה, מושלם זמן רב שמרתי את האבנים הללו בקופסא קטנה בצורת כלה, למזכרת.
יצאתי מהמניקור בליווי חמש חברות שפותחות עבורי את התיק, מוציאות מפתחות, מקשקשות עם הארנק. לא מרשות לי לגעת בכלום למשך שעות, שמא חלילה יהרס לי מניקור הכלות המושלם, בדיוק ביום שבו לק על הציפורניים אמור להיראות כאילו יצא ממגזין, כי מצלמים לך את הידיים בקלאוז אפ.
מניקור ראשון
מניקור
Continue reading...

יום שני, 4 באפריל 2011

מניקור ראשון


את המניקור הראשון שלי עשיתי בעצמי, לעצמי, בגיל 9.
מניקור זה כלל למעשה מריחת לק בלבד, אשר קדמה לה גזירת ציפורניים מיומנת בידי אמי. כפי שהיא חייבה אותי לעשות מדי שבוע, ביום שישי בצהריים, כמו כל אמא טובה.
מריחת לק זו אולי לא עלתה יפה כפי שאפשר לצפות, אך אני הרגשתי שמעל לכל ספק, עליתי מדרגה.
ממקום גיל 9 האמנתי כי עשירה אנוכי עד מאוד בגוון לק זה, היחיד שאמי הרשתה לי להתהדר בו, כלומר וורוד בהיר.
ורוד בייבי, בהיר כל כך עד שהיה כמעט שקוף. למעשה, היום נדמה לי שהוא בכלל היה לק שקוף עם גוון קל של ורוד – גוף.
לק שקוף ורוד היה הצבע היחיד שנראה לאמי הולם לילדה בגילי. כלומר, לא לק צעקני מדי, לא חצוף, לא לק שהמורה תזדעזע קשות ממנו, כלומר מהחינוך של אמא שלי.
וכך היה. היום בנות מנסות גווני לק רבים בצבעים שעולים על כל דמיון. לא רק לק אדום, אלא גם סגול, צהוב, כחול, ירוק, לבן ואפילו לקים בשילובי צורות, מדבקות וחותמות. לא בכל כתה מרשים, כמובן. אבל שורה תחתונה, הן יודעות בדיוק מה זה פרנץ' מניקור. פרנץ' מניקור הוא מושג שאני התוודעתי אליו רק בשנות העשרים שלי. אכן, הולך ולק הדור.
בר רוז ב 10 שכבות, הדייט שלי עם אורלי
מניקור
Continue reading...
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada