איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

לק מרינו קול של Essie


מה לעשות ומעולם לא הייתי חובבת לקים יקרים / יוקרתיים, שלא לאמר: כאלה של מתיימרות להבין לקים...
למה צריך להוציא 65 שקלים על לק, שבינינו, לא מתה על המברשת שלו, בעיני המברשת של רבלון ובמיוחד לוריאל, הרבה יותר טובות, וכל ההעדפה הזו לתוצרת לקים מחו"ל לא ברורה לי עד הסוף.
לקים של אסי הם בעלי איכות טובה וגוונים יפים, אמנם. קולור קלאב מספקים מבחר צבעים הרבה יותר גדול, המריחה של לקים מתוצרת לוריאל היא רכה, גמישה, נוחה בטירוף ונעימה, וגם הייבוש שלהם נפלא. לקים של ג'ייד מגיעים במגוון גוונים מהמם ונוחים לי עד מאוד, ומחירם נמוך בהרבה משל לקים מתוצרת אסי,OPI וכד'.
אני מקפידה לקנות לקים נטולי רעלים כאלה ואחרים, חוץ מזה, חשוב לי שהם יהיו איכותיים, ואת זה יודעים רק כשמנסים. השכבה הראשונה אינה קובעת, אבל מרבית הלקים מתוצרת הארץ נראים טוב כבר בשכבה ראשונה, מוסרים בקלות ומתייבשים במראה מקסים. אז אני חוזרת ושואלת: למה לקנות לק ביותר מ 30 שקלים? ממש לא מובן.
נו טוב. היום נפלתי על מכירת לקים מקסימה, ועל כן, בניגוד לכל ציפיותיי מעצמי, בכל זאת יצא שרכשתי כמה לקים ממיטב התוצרת הבאה:
Essie
Opi
Color club
על כן תשמעו מעתה ובמשך הזמן הקרוב, על חלק מהם, כי מה לעשות, יש לי בלוג לאכלס, וציפורניים בגוון סגול אפור (כרגע) לדווח עליהן.
אז שנתחיל?
Essie merino cool
נרכש למרות, ואולי דווקא משום ש, יש לי לא מעט לקים סגולים במנעד די רחב של גוונים. סגולים בוהקים, ניאונים, חיוורים, ורודים, בורדואים ועוד כיד הדמיון הטובה.
מרינו קול של אסי חייך אליי מהמדף, ולבשתי צעיף תואם ללק הזה בדיוק היום, ולכן החלטתי לנסות.
אגב, ביום קניית הלק הזה ולבישת הצעיף הנ"ל, גם לבשתי חולצה בגוון ורוד – לבן חיוור, ולכן קישט את ציפורניי לק ורוד בהיר, חלבי וכמעט לבן של לוריאל.
כשהגעתי הביתה, הסרתי אותו ומרחתי את מרינו קול של אסי.
אז מה יש לי להגיד על לק זה, חוץ מזה שהוא מתאים מאוד לצעיף הסגול שלי?
המריחה שלו לא הלהיבה אותי בכלל, השכבה הראשונה הייתה לא יפה, השנייה העניקה מראה יפה לציפורן, אך נדרשה שכבה שלישית. הלק התייבש בסדר. כן, אני מרוצה כמו מכל לק אחר, אין טענות ואין התלהבות יתרה. הגוון יפה ומיוחד, נראה מתי הוא ישעמם אותי. בהתחשב בעובדה שאני מחליפה לק מדי יומיים, אין לו הרבה זמן בכל מקרה.
מסקנה: מבחינת הצבע: ללא ספק לק שאמרח שוב בפעמים אחרות, גוון יפה ומושך.
מבחינת מראה הלק: נראה יפה, שוב, בהחלט לק שאלבש שוב בקרוב.
מריחה: ג'ייד, לוריאל, רבלון עדיפים מבחינתי. וזו רק דעתי הפרטית!
קראו עוד על חוויותי עם לקים ממיטב התוצרת העולמית ועל הלהיט האחרון שלי: מניקור לשיפור מצב הרוח!
Continue reading...
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada