איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

לק מרינו קול של Essie


מה לעשות ומעולם לא הייתי חובבת לקים יקרים / יוקרתיים, שלא לאמר: כאלה של מתיימרות להבין לקים...
למה צריך להוציא 65 שקלים על לק, שבינינו, לא מתה על המברשת שלו, בעיני המברשת של רבלון ובמיוחד לוריאל, הרבה יותר טובות, וכל ההעדפה הזו לתוצרת לקים מחו"ל לא ברורה לי עד הסוף.
לקים של אסי הם בעלי איכות טובה וגוונים יפים, אמנם. קולור קלאב מספקים מבחר צבעים הרבה יותר גדול, המריחה של לקים מתוצרת לוריאל היא רכה, גמישה, נוחה בטירוף ונעימה, וגם הייבוש שלהם נפלא. לקים של ג'ייד מגיעים במגוון גוונים מהמם ונוחים לי עד מאוד, ומחירם נמוך בהרבה משל לקים מתוצרת אסי,OPI וכד'.
אני מקפידה לקנות לקים נטולי רעלים כאלה ואחרים, חוץ מזה, חשוב לי שהם יהיו איכותיים, ואת זה יודעים רק כשמנסים. השכבה הראשונה אינה קובעת, אבל מרבית הלקים מתוצרת הארץ נראים טוב כבר בשכבה ראשונה, מוסרים בקלות ומתייבשים במראה מקסים. אז אני חוזרת ושואלת: למה לקנות לק ביותר מ 30 שקלים? ממש לא מובן.
נו טוב. היום נפלתי על מכירת לקים מקסימה, ועל כן, בניגוד לכל ציפיותיי מעצמי, בכל זאת יצא שרכשתי כמה לקים ממיטב התוצרת הבאה:
Essie
Opi
Color club
על כן תשמעו מעתה ובמשך הזמן הקרוב, על חלק מהם, כי מה לעשות, יש לי בלוג לאכלס, וציפורניים בגוון סגול אפור (כרגע) לדווח עליהן.
אז שנתחיל?
Essie merino cool
נרכש למרות, ואולי דווקא משום ש, יש לי לא מעט לקים סגולים במנעד די רחב של גוונים. סגולים בוהקים, ניאונים, חיוורים, ורודים, בורדואים ועוד כיד הדמיון הטובה.
מרינו קול של אסי חייך אליי מהמדף, ולבשתי צעיף תואם ללק הזה בדיוק היום, ולכן החלטתי לנסות.
אגב, ביום קניית הלק הזה ולבישת הצעיף הנ"ל, גם לבשתי חולצה בגוון ורוד – לבן חיוור, ולכן קישט את ציפורניי לק ורוד בהיר, חלבי וכמעט לבן של לוריאל.
כשהגעתי הביתה, הסרתי אותו ומרחתי את מרינו קול של אסי.
אז מה יש לי להגיד על לק זה, חוץ מזה שהוא מתאים מאוד לצעיף הסגול שלי?
המריחה שלו לא הלהיבה אותי בכלל, השכבה הראשונה הייתה לא יפה, השנייה העניקה מראה יפה לציפורן, אך נדרשה שכבה שלישית. הלק התייבש בסדר. כן, אני מרוצה כמו מכל לק אחר, אין טענות ואין התלהבות יתרה. הגוון יפה ומיוחד, נראה מתי הוא ישעמם אותי. בהתחשב בעובדה שאני מחליפה לק מדי יומיים, אין לו הרבה זמן בכל מקרה.
מסקנה: מבחינת הצבע: ללא ספק לק שאמרח שוב בפעמים אחרות, גוון יפה ומושך.
מבחינת מראה הלק: נראה יפה, שוב, בהחלט לק שאלבש שוב בקרוב.
מריחה: ג'ייד, לוריאל, רבלון עדיפים מבחינתי. וזו רק דעתי הפרטית!
קראו עוד על חוויותי עם לקים ממיטב התוצרת העולמית ועל הלהיט האחרון שלי: מניקור לשיפור מצב הרוח!
Continue reading...

יום שני, 31 באוקטובר 2011

מניקור לשיפור מצב הרוח


בשביל מה למרוח לקים או לצאת לעשות מניקור חדש? כמובן בשביל היופי, טיפוח הציפורניים וההרגשה הכללית. דגש על ההרגשה הכללית. המראה והטיפוח חשובים לנו, אבל גם איך שאנחנו מרגישות משפיע על כל היום שלנו, ומריחת לק יכולה להיות בגדר ריפוי בעיסוק מהמעלה הראשונה, במיוחד עם יוצא מניקור מוצלח שגם מצדיק את העבודה וההשקעה הכרוכה בו.
נתחיל בזה שהיה לי בוקר לא מגניב בכלל. ערב רב של הסתבכויות משעשעות אך מרגיזות מלוות בלא פחות משרשרת טעויות, שלא הייתה מביישת אף קומדיה בינלאומית. אותי זה לא שעשע בכלל, לעומת זאת. זה פשוט איים להרוס לי את הבוקר. תוסיפו לתערובת הזו כמה אנשים מעצבנים שפגשתי בדרך וקבלו אותי חוזרת הביתה טעונת סממנים ראשונים של מה שנראה כמו דיכי קל אך הולך ומתפתח.
אירועים כאלה שגורמים לך להרגיש: זהו, נהרס לי הבוקר, הלך היום, עכשיו כל היום הזה ייראה ככה.
כאישה אופטימית במיוחד, החלטתי להוציא ת'מיץ ללימונים האלה, ולהפכם מיידית ללימונדה מהסוג המשובח ביותר.
החלטתי לעשות ההפך. החלטתי שדווקא היום הזה, שהתחיל כה גרוע, יהיה היום הנפלא והמאושר ביותר בכל השבוע הזה. אתן יודעות, הכל בראש וכל זה.
החלטתי שאף אחד מהאנשים שאני לא מכירה או לא מחבבת שפגשתי הבוקר לא יקבלו את התענוג שבלהרוס לי אותו, לקחתי ארבע נשימות וכוס קפה והלכתי לבחור לקים.
מהמדף שלי. עברתי על כולם ומרחתי לי מניקור מושקע ומושלם, ככה בשביל להתחיל את היום טוב יותר.
מצבי מעט השתפר, במיוחד לאחר שיחה דחופה עם החברה הכי טובה, שלאחריה יצאתי החוצה עטויה במיטב הבגדים ועם מניקור חדש ונוצץ על הציפורניים, והלכתי לקנות לעצמי כמה חולצות חורף חדשות. לכל חולצה התאמתי גם קניית לק חדש, שהיא לא תרגיש בודדה. אף חישבתי וחשבתי על לקים קיימים אצלי בבית כדי להחליט מראש על שילובים. הקניות נערכו די בזריזות, בלי הרבה מריחות זמן ובלי קיטורים, והצלחתי לחזור הביתה שמחה ורגועה, מוקדם יחסית. להתיישב ליום של עבודה ופגישות מתוך החלטה מודעת ומעצימה, שהיום הזה, בפקודה, הולך להיות מושלם.
קראו על כל הלקים האחרונים שלי, מניקור חדש וישן, ואת הפוסט האחרון: לק דרים קאסל ג'ייד
Continue reading...

יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

Dream castle לק של ג'ייד


את דרים קאסל של ג'ייד, לק זוהר ומבריק, ללא נצנצים גדולים ובמראה מעט פנינתי, קניתי בשנייה שהעיניים שלי נחו עליו. הוא פשוט קסום, כמו השם לשו. הגוון משתנה, אפור-כסוף-חום-קרמי, כל פעם שמסתכלים עליו הוא נראה אחרת. פשוט מקסים.
חשבתי להשתמש בו בתור בסיס עבור לק גליטר כלשהו, ומייד הבנתי שחבל עליו. הוא פשוט מדהים כפי שהוא וחבל להרוס ולכסות על הלק הזה עם לקים אחרים. הייעוד של הלק הזה הוא להיראות, ובגדול.
שתי שכבות של לק והייתי מוכנה, מי שמתעקשת על שלוש שכבות יכולה לנסות, הוא מאוד מיוחד והגוון שלו משתנה גם לפי מספר השכבות, ומזויות שונות הלק הזה נראה אחרת כל פעם, וכמובן בתאורה שונה.
ממש מדליק.
אחרי כמה ימים החלטתי לשלב אותו עם לק נוסף, ובחרתי בלק רוז ברת' של ג'ייד, בגוון ורוד בהיר מיוחד וקרמי. לא ורוד חיור, אלא ורוד עם נוכחות ומשמעות, אך עדין ובהיר.
מרחתי לק דרים קאסל על הציפורניים של יד שמאל, ללא האצבע. את הציפורן של האצבע מרחתי בלק רוז ברת' של ג'ייד, הורוד. ביד שמאל עשיתי מניקור הפוך: מרחתי על כל הציפורניים לק רוז ברת' של ג'ייד, חוץ מאשר על האצבע. על הציפורן של האצבע הימינית מרחתי לק דרים קאסל. התוצאה הייתה חורפית, מעניינת, מגוונת ויפה לעין. הצבעים הללו השתלבו טוב יחד ויצרו משחק מניקור מעניין, מהסוג שאני אוהבת. אני יכולה בקלות ללכת עם שילובי לקים כאלה למשך שבוע בלי להשתעמם, אם הם לא היו יורדים ונסוגים מהקצוות, מה שאני שונאת. אבל השילובים הללו מאפשרים לי ללבוש לקים יותר מיומיים ואפילו שלושה, ואז להתחדש עם מניקור אחד ומגוון.
קראו גם על לק ג'ולס של גייד ועל לקים באשר הם.
Continue reading...

יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

לק ג'ולס של ג'ייד


מדובר בגוון לק גליטר מיוחד, הבסיס ברונזה שקוף, הנצנצים גדולים מאוד בצבע כסף, אליהם חוברים נצנצים זעירים וכמעט שאינם מורגשים, בגוון ברונזה זהב. התוצאה היא לק גליטר גוון עמוק ומיוחד, מתאים לכל משפחת החומים על גווניה למי שרוצה להתפרע, זה כולל גם כתומים, ורודים, אדומים. אבל אני מעדיפה לק כזה על גוון טבעי ככל האפשר, מכיון שהצבע המיוחד שלו הוא שעושה את כל היופי.
ניסיתי למרוח את הלק ישירות על הציפורן וזה היה נראה מקסים. מעט שקוף גם לאחר שתי שכבות, ולכן ניסיתי כל מיני בסיסים שיעמיקו את מראה הלק ויאפשרו לו להוציא החוצה את התכונות הטובות ביותר שלו.
על גוון חום הלק היה נראה מזעזע למדי, על גוון ירוק עמוק קיבל לק זה משמעות חדשה לחיים. אף כי מעט נועזת מדי. בכל זאת, רציתי לשמר את הגוון הטבעי של הלק הזה, שבעטיו בכלל רכשתי אותו מלכתחילה.
ניסיתי את הלק על בסיסי ניוד, גוון חום בהיר וגוון קרם אוף-וויט, אך התוצאה הייתה אטומה מדי במקרה הראשון וכבדה, ובהירה מדי במקרה השני.
מה שלא עשיתי עם לק זה, תמיד העדפתי את איך שהוא נראה במריחה ישירה על הציפורן ולא בשכבות. הדבר היחיד שהפריע לי הוא שכדי להשיג אטימות של הלק צריך 3 שכבות, וגם אז רואים את בגוון הטבעי של הציפורן, ובמקרה שלי חשבתי כי ניתן לשפר אותו.
באותו רגע נפל לי האסימון, ומרחתי על כל הציפורניים לק ורוד בהיר מאוד, מסוג הבסיסים שהיו מתאימים לפרנץ מניקור סופר עדין. זה עשה את העבודה! מעליו מרחתי 2 שכבות של לק ג'ולס של ג'ייד והתוצאה הייתה מדהימה: כמו תכשיטים קטנים על הציפורניים, בצפיפות וגוון מרשימים, הצבע לא חזק מדי, לא בולט ולא רועש. שום דבר בשילוב הזה לא היה "יותר מדי", פשוט מקסים. תת גון קל ביותר של ורדרד הפך את מראה הלק לברונזה עשיר ומנצנץ, ואני צוהלת.
קראו עוד על מניקור, פוסט אחרון: מייבלין מיני קולורמה פיצ' קוקטייל
Continue reading...

יום ראשון, 26 ביוני 2011

מיני קולורמה פיצ' קוקטייל של מייבלין


לק קיצי נוסף וחמוד מגיע אלינו מבית מייבלין.
בסדרת קולורמה מיני של מייבלין, אנו שמחות למצוא לקים בגוונים שווים, איכות מעולה לטעמי, גודל נכון ונבון, ומחיר בהחלט חביב. בסופרפארם תמיד יש מבצעים, אז איזה כיף לכולם.
היום נדבר על לק מיני קולורמה אפרסקי של מייבלין:
88 peach cocktail, mini colorama / Maybelline new york
עכשיו עם השם הארוך הזה, צאו ותמרחו!
קוקטייל האפרסק הזה של מייבלין הוא לק מקסים, קליל, זוהר, נחמד מאוד לקיץ, מתאים בתור מניקור או פדיקור בלי שום בעיות, קל מאוד למריחה, שכבה אחת מספיקה ליופי ואטימות נהדרים, והייבוש- פנטסטי!
אז מה יש לנו? לק בגוון הנראה בבקבוק דומה לאפרסק/כתמתם/קורל/ורדרד, נוטה מאוד לקורל.
על הציפורן לק זה הרבה יותר כתום משניתן לחשוב, פחות קורלי ויותר זוהר.
לק מנצנץ מכל בחינה אפשרית, מכיל נצנצים ממש קטנים, כאלה התורמים רבות לזוהר וברק.
במקרה של לק זה, הוא מנצנץ באופן קליל, אולי בשל קלילות הגוון, אולי בשל העובדה שהנצנצים קטנים יחסית, כך או כך, אין בו לטעמי מראה כבד מדי.
הצבע מיוחד מאוד, לא צבע של לק שרואים כל יום, ובוודאי לא על כל אחת.
לק שמתאים לצעירות, אבל יעבוד יפה על כל אחת לקראת העונה החמה שלפנינו.
נוסה גם בפדיקור והיה מצוין, מתאים לפדיקור בעיני, בשל המרחק מהעין, איכשהו הצליח להבריק ולזהור גם למרחק הזה.
תיהנו!
לק אדום קיצי שיק 262
לקים
Continue reading...

יום שלישי, 14 ביוני 2011

לק אדום קיצי 262 של שיק


לק אדום שמעטר כל זוג ידיים ורגליים בקיץ? ייתכן. אבל הוא לק אדום כה יפה, שאי אפשר בלעדיו, ושום מדף לקים שווה בעיר אינו שווה באמת, בלעדיו.
לק אדום קיצי, זוהר ובהיר מבית שיק, שהוא האופציה הסבירה ביותר, בעיני ללבישת לק אדום בקיץ.
גם בחורף התהדרו בו בנות ארצנו, או בגוונים דומים מאוד לשלו, ולא בכדי.
כי עייפנו מאדום כהה ועמוק על סוגיו, וכי חפצות אנו בשכבות קלילות של לקים אדומים נידפים.
כשאני מסתכלת על לק זה הוא קצת שולח אותי לאיזה מחוז טרופי רועש, לק אדום טרופי עם דרכון משלו זה לא דבר שהולך ברגל.
שתי שכבות מעולות לאטימות, טופ יעשה לו רק טוב, ואתן נראות זוהרות בשנייה, בלי שום מאמץ.
עט תיקון לק
לקים
Continue reading...

יום ראשון, 5 ביוני 2011

עט תיקון לק


אוקיי, אחת ההמצאות המצחיקות ביותר, אפילו בעולם מניקור מושלם. לא שזה לא שימושי, עט לתיקון לק. תודו שכולנו צריכות מדי פעם לעשות תיקונים, מריחת לק שקצת ירדה מהפסים למשל.
אבל מכאן ועד לקרוא להמצאה הזו "עט לתיקון לק" ועוד לגבות עליה 20 שקלים לכל הפחות, הדרך ארוכה לדעתי.
הלו, האם שמעתם על צמרוני אוזניים? חבילה של מאה כאלה עולה 1.99 שקל בדיוק. למה לשלם על 3 צמרוני אוזניים 20 שקל?
בואו נבהיר שעט לתיקון לק הוא לא מקל אוזניים, אבל העיקרון דומה מדי. בסך הכל מדובר במתקן שנראה כמו עט עבה, שבקצה שלו יש לבד מחודד, אותו טובלים במסיר לק או אציטון, ומנקים את פגמי מריחת הלק. סה טו. בדיוק אותה פעולה שאפשר לעשות עם מקל אוזניים פשוט טבול במסיר לק, להשגת מניקור מושלם לכל עת (עט).
מה שהכי מגניב בעט מתקן לק, הוא שמצוין על אריזתו כי הוא כולל 3 ראשי לבד להחלפה, שזה באמת כבר יותר מדי! שלושה! שוב, חבילה של 100 מקלות צמרונים עולה בערך שקל.
נו טוב, בשביל הפאסון והגיר הנדרש לכל מניקור טוב, אני יכולה לקבל את הרעיון שנשים מרגישות יוקרתיות יותר עם "מתקן לק" בגווני ורוד – שמנת, מאשר עם מקל אוזניים.
לי עצמי כמובן יש אחד כזה, אז מי אני שאתלונן עליו. לגבי העבודה, הוא עושה אותה. אבל כאמור, זו לא עבודה מסובכת במיוחד.
לק פוקסיה 276 שיק
מניקור
Continue reading...
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada