איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום שני, 13 בדצמבר 2010

לקים חדשים של ג'ייד


היום קיבלתי לק חדש של ג'ייד בצבע חום שוקולד – בהיר. יש לו תת גוון בצבע שזיף, מה שלא אהוב עליי במיוחד, אבל עם שכבה שנייה הוא אינו מורגש ונראה מאוד יפה! היות ובמילא הסתובבתי בקניון, שקעתי במחשבה מעמיקה על מניקור מסעיר להיום, החלטתי לחפש לו לק ירוק תואם מבחינת הגוון. יצאתי לשוטט.
בסופרפארם נמכרו לקים של ג'ייד במחיר 50 שקלים, במבצע של 1+1 או 40% הנחה על לק אחד. לעומת זאת במשביר לצרכן נמכרו אותם לקים של ג'ייד ב 20 שקלים, בלי מבצעים ובלי הנחות, פשוט במחיר של בקבוקון לק של לייף.
לא את כל הצבעים שרציתי מצאתי במקום אחד, ולכן פיצלתי את הקנייה: קניתי במשביר לצרכן 2 לקים מקסימים של ג'ייד, האחד ממשפחת הסגולים והשני חום ברונזה עם גימור נצנצי, אשר בשכבה שלישית (כן, זה קצת הרבה) הפך להיות אטום וברונזי, ולא נראה כמו גליטר שקפקף. ברגע שהלק הזה אטום הוא פשוט מדהים.
בסופרפארם ניצלתי את 40 אחוז ההנחה כדי לקנות לק של ג'ייד בגוון תכלת בהיר מאוד, כמעט לבן, אך קרמי ואטום.
בחנות אחרת זיהיתי לק אדום תות בהיר, שפשוט לא יכולתי לעמוד בפניו. אז עכשיו אני כאן, עם לק תות בהיר על הציפורניים, שבקרוב ישולב עם לק תכלת קרמי חלומי, ואני אהיה מאוד מרוצה. בקרוב התמונות.
מבצע לקים בסופרפארם חנוכה 2010
מניקור
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada