איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום חמישי, 7 באפריל 2011

ואל תגעי בכלום! מניקור החתונה שלי


מאז המניקור הראשון שלי ועד מניקור החתונה, עברו הרבה לקים במדפים שלי.
את יום החתונה שלי, אי שם בעבר, פתחתי בארוחת בוקר עם חברות, איך לא. מייד לאחריו ארגנתי תיק עם כל מיני שמונצס לחתונה, ועוד תיק לירח דבש שאליו נסענו למחרת. אחר כך עוד תיק למלון שאחרי החתונה.
או אז הלכנו לעשות מניקור כלות. כמה שזה היה מושלם, אין לתאר.
השמלה חיכתה לי אצל הספר והמאפר שלי. התור היה, נדמה לי בסביבות 13:00 או 14:00 בצהריים, מניקור קבענו ל 12.
בילינו דקה בלבחור לי לק וסגנון, הרי ידעתי בדיוק מה אני רוצה, ועוד חצי שעה לבחור לקים לכל החברות המלוות, שושבינות מהסרטים.
בחרתי פרנץ' מניקור, אלא מה. פרנץ' מניקור בגוון בצבע בסיס ורוד עם גוון הנוטה לאפרסק ומעניק לצבע הוורוד גוון עמוק וחם יותר. הפרנץ' היה לבן כמובן ולסיום הודבקו, ברוב הדר, יהלומים בצורת פרח על הציפורן של האצבע המיועדת לטבעת.
זה היה כל כך יפה, מושלם זמן רב שמרתי את האבנים הללו בקופסא קטנה בצורת כלה, למזכרת.
יצאתי מהמניקור בליווי חמש חברות שפותחות עבורי את התיק, מוציאות מפתחות, מקשקשות עם הארנק. לא מרשות לי לגעת בכלום למשך שעות, שמא חלילה יהרס לי מניקור הכלות המושלם, בדיוק ביום שבו לק על הציפורניים אמור להיראות כאילו יצא ממגזין, כי מצלמים לך את הידיים בקלאוז אפ.
מניקור ראשון
מניקור
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada