איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום שלישי, 12 באפריל 2011

מה נעשה עם כל הלקים שלנו?


אתן יודעות איך זה הולך, יותר מדי לקים במגירה, במדפים ועל השולחן. יותר מדי לקים שאנו לא עושות בהם שימוש.
המון גוונים שחשבנו לפני שנה שהם שיא הקוליות, כליל היופי, פשוט מושלמים. אחרי מריחה אחת לא בדיוק הבנו למה חשבנו ככה או למה קנינו אותם, ודילגנו הלאה.
מה עושים עם כל בקבוקוני הלקים הללו? כמה אפשר לאגור? מה, אנחנו חנות לקים? או אולי נפתח תערוכת גוונים חורף 2010 של עצמנו? יכול להיות רעיון נחמד, לא בטוח שמישהו יגיע. אבל באינטרנט אולי דווקא כן.
מה אפשר לעשות עם לקים עודפים, מיותרים, לא משומשים או מעט משומשים שברשותנו? למכור אותם, כמובן. אפשר למכור לקים ברשת, כאלה שלא נעשה בהם שימוש, או להתחלף עם לקים של מצבעות ציפורניים אחרות ברשת, וואלה לא חסר.
ככה לפחות נזכה בלקים חדשים, שהרי הלק מהקולקציה שעברה שלא מסתדר לך עם שום אאוטפיט ואת באופן כללי חוטפת דיכאון רק מלחשוב על איך הוא ייראה על הציפורניים שלך – הוא כידוע האוצר של מישהי אחרת. לק הקסמים שהיא חיכתה לו כל העונה.
מה עוד אפשר לעשות עם לקים שאנו לא משתמשות בהם? לערבב אותם, כמובן, בדיוק כמו שאני אוהבת. אם יש לי חצי בקבוקון וחצי בקבוקון, אני חופשי מערבבת אותם יחד, שני לקים ליצירת גוון חדש אחד, שאולי ירגש אותי במידה רבה יותר משהצליח כל לק כזה לעשות לבדו.
כמובן שמי שיש לה ילדות, אחייניות או בנות דוד קטנות יכולה להעביר להן לקים למשחק הן תמיד ישמחו מאוד, ואמא שלהן כנראה פחות.
מניקור החתונה שלי
לקים
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada