איך לעשות כסף?

רוצים ללמוד איך לעשות כסף? היכנסו לחוות, לשתף, ללמוד, להציג תוצרים משלכם, להיעזר ולעזור לאחרים להרוויח יותר כסף, עוד היום

יום שני, 25 באפריל 2011

בוקי, תביא חיבוקי - מייבש לק מושלם


מייבש לק הכי טוב שיש, נקודה. בלי טיפת פלצנות, בבקבוק פשוט מאוד, בלי עיצובים וציורים וגוונים נסתרים, בלי אג'נדות חבויות וללא מחיר גורד שחקים. מייבש לק של בוקי סטייל שעולה 30 שקלים פשוט עושה את העבודה הכי חשובה מבחינתי: מייבש לק מהיר!
מייבש לק מהיר של בוקי סטייל נמרח בקלות, מתייבש ומייבש באמת במהירות, ויש לו עוד כמה יתרונות חוץ מהמחיר הנוח.
הוא מחליק ומבריק את הלק, מטשטש אפילו פגמים קטנים שנוצרו בעת המריחה. לעומת זאת הוא לא מוסיף, לדעתי, ברק לצבעי המט, מה שלא הורס למי שאוהבת לקים בגימור מט. גימור מט שנוא עליי באופן אישי.
אני יכולה להתפרע עם לקים בצבעים מטורפים, טקסטורות וגוונים ואף שילובי צבעים בין הציפורניים, אבל לק מבחינתי צריך להיות נשי. אני לא אוהבת גליטרים וצבעי פנינה, אבל מניקור מבריק זה מאסט מבחינתי.
לק עם ברק, לא פחות מזה.
מייבש לק של בוקי שומר על הברק הזה, אבל לא יהפוך במטה קסם לק ללא ברק, ללק מבריק ומרשים. הוא לא קוסם, כן? אבל הוא מייבש לק מאוד מהר, וזה מה שהכי חשוב. כי כמה זמן אנחנו יכולות לשבת ולחכות ולא לעשות כלום ובלי לגעת בשום דבר? מה, אנחנו בעונש? בסך הכל רוצות לחדש את מראה הציפורניים שלנו אחת לשבוע, או ליומיים...
מייבש לק מהיר – איך משתמשים? מורחים לק, ממתינים 2 דקות ולאחר מכן מורחים שכבה דקה של מייבש לק, ממתינים עוד 3 דקות לייבוש מלא, וזהו זה. אין סימנים של הכרית על הלק, אין מריחות וקמטוטים, ואפשר לחזור לפעילות תקינה, כלומר להתפעל מהלק המקסים שלך. ייבוש נעים.  
 

מניקור | לקים | קישוט ציפורניים Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada